środa, 19 czerwca 2013

Zaczynamy!

Jeżeli lubisz gwiazdy wmieszane w życie normalnych ludzi - lepiej wyjdź. Wampiry, wilkołaki, czarownice? Bardziej, ale nie do końca. Internetowe dzienniki - o, stanowczo nie. To jest opowieść o... nie zdradzę, bo wtedy po co czytać dalej? Trochę tu fantasy, trochę SF, trochę normalnych, życiowych problemów. 
Nie jestem nowicjuszką w pisaniu - pierwszą książkę skończyłam, gdy miałam 7 lat, następną w zeszłym roku, a ma ona ponad trzysta stron. Na Bloggerze jestem już jakiś czas, ale przez kilka miesięcy nic nie pisałam, a potem usunęłam poprzednie blogi. Mam nadzieję, że będę tym razem bardziej zdeterminowana i, z waszą pomocą, ta stronka przetrwa dłużej niż poprzednie. 
Chcecie wiedzieć więcej? Zadawajcie mi pyatnia, odpowiedzi szukajcie w zakładkach! Zapraszam także do dzielenia się adresami swoich blogów. Zajrzę na te, które mnie i interesują,  najlepsze udostępnię tutaj i zacznę obserwować. Jednakże do niczego nie zmuszam - nie piszę dla rozgłosu, ale głównie dla siebie samej.
Miłej lektury życzę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Gorąco dziękuję za każdy komentarz, także ktytyczny, bo to mi niezmiernie pomaga.
Wyłączyłam weryfikację obrazkową, by było wam łatwiej komentować, bo wiem, jakie to odczytywanie jest irytujące.