niedziela, 3 listopada 2013

1000 wyświetleń!!!

Na samym wstępie chciałam wam wszystkim podziękować, każdemu z osobna, że we mnie uwiezryliście i czytaliście mojego bloga cały ten czas. Za każdym razem, gdy widziałam powiększającą sie liczbę wyświetleń uśmiech gościł na mojej twarzy, a każdy kolejny komentarz był dla mnie motywem do działania. Chciaż pisałam blogi już wcześniej, to żadne nie przyniósł mi takiego sukcesu, okrągłej liczby 1000, dlatego jest to dla mnie taka ogromna radość. 
Teraz zostawię wam nieco statystyk i liczb :)
- pierwszy post pt. Zaczynamy! ukazał sie 19 czerwca tego roku, co oznacza, że blog istnieje już ponad 4 miesiące
- w tym czasie pod moimi postami pojawiło się 28 komentarzy
- opublikowałam 19 postów, w tym 16 z opowiadaniami
- rekordowa liczba wyświetleń w ciągu jednego dnia wynosi 102, i osiągnęłam ją 20 października 2013
- 65% wyświetleń nabili używtkownicy z systemem Windows, 22% z Androidem, zaś iPhone, iPad i Macintosh - 10%. Pozostałe udziały rozkładają sie pomiedzy Linux i  iPoda
- adres host-in-my-life.blogspot.com zajczęściej był otwierany za pomocą przeglądrki Chrome, a nastepnie w następującej kolejności: Firefox, Mobile Safari i Internet Explorer
- głównym źródłem ruchu sieciowego mojej strony jest Facebook - zarówno ten na telefonach, jak i na komputerach
- zdobyłam 10 obserwatorów, którym bardzo, ale to bardzo dziękuję, a są to:
Admin
WWWojtas
Magdalena Zachura
Zosia Radek
Oliwia Cośtamska 
Mimi xx
To chyba wszystko, co mogę napisać. Dziękuję wam wszystkim z całego serca i pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Gorąco dziękuję za każdy komentarz, także ktytyczny, bo to mi niezmiernie pomaga.
Wyłączyłam weryfikację obrazkową, by było wam łatwiej komentować, bo wiem, jakie to odczytywanie jest irytujące.