poniedziałek, 21 października 2013

Strona na Facebooku

Jak zapewne zauważyłyscie, dodałam nową zakładkę - Facebook. Wiem, że wiele z was nie posiada konta Blogger lub Google+. Dlatego postanowiłam założyć stronę, na której będę was na bieżąco informować o najnowszych postach pojawiających się na blogu. Będę tam także wrzucać filmiki, teksty, które mnie inspirują do pisania. Chciałabym także wiedziec, jak wy wyobrażacie sobie bohaterów mojego opowiadania, dlatego gorąco was zachęcam do dzielenia sie tym ze mną. Jeżeli zobaczycie w internecie zdjęcie, rysunek i stwierdzicie, ze tak właśnie wyobrażacie sobie danego bohatera - publikujcie je na Facebooku lub wysyłajcie pod adres tysiak561@hotmail.com, i wtedy ja będę je wstawiać. Jeżeli umiecie rysować - wysyłajcie mi zdjecia waszych prac! Każdy znak, ze jesteście ze mną działa na mnie motywująco!!
Jestem bardzo ciekawa, czy strona na Facebooku bedzie funkcjonowac i zapraszam was do dalszego czytania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Gorąco dziękuję za każdy komentarz, także ktytyczny, bo to mi niezmiernie pomaga.
Wyłączyłam weryfikację obrazkową, by było wam łatwiej komentować, bo wiem, jakie to odczytywanie jest irytujące.